مرحبا بكى زائرة وان شاء الله لما تتابعى موضوعاتنا هتسجلى معانا عشان تنضمى لأسرتنا
مرحبا بكى زائرة وان شاء الله لما تتابعى موضوعاتنا هتسجلى معانا عشان تنضمى لأسرتنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
أعوذ بكلمات الله التامات من شر ما خلق
اللهم بلغنا رمضان وأنت راض عنا غير غضبان
المواضيع الأخيرة
» كل سنة وانتى طيبة يا عجرودة
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أغسطس 2013, 4:29 am من طرف الصفا والمروة

» بدأتوا توضيبات العيد يا صفصوفاات؟
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالثلاثاء 06 أغسطس 2013, 8:42 pm من طرف الصفا والمروة

» غدا هو ٢٩ رمضان بالسعودية
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالثلاثاء 06 أغسطس 2013, 8:38 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٧
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالخميس 18 يوليو 2013, 3:55 am من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٦
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالخميس 18 يوليو 2013, 3:52 am من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٥
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:51 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٤
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:50 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٣
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:46 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة التانية
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:45 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة الاولى
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:43 pm من طرف الصفا والمروة

» قوالب الكنافة بالمكسرات لمنال العالم
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 5:32 pm من طرف بحبكم أوى

» فيديو يشرح كيفية تعويد الطفل على التواليت
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 5:32 pm من طرف بحبكم أوى

» 30 اكلة لأيام رمضان..متجدد
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 5:30 pm من طرف بحبكم أوى

» طريقه عمل مزيل عرق
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالسبت 13 يوليو 2013, 5:21 pm من طرف اللى جاى أحلى

» سمبوسك البطاطس الحارة يم يم يم
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالسبت 13 يوليو 2013, 5:53 am من طرف حبيبة أبوها

المواضيع الأكثر نشاطاً
شات الامهات المطحونات
شات الحب فى الله ... يرحب بيكم
شات الامهات المطحونات والمفروسات الجزء التاني وعقبال المليون
حملة الجنة أقصى ما أتمنى (حفظ جزء عم)
بورتو الحوامل
كرسى الاعتراف (ضيفة الحلقة أم ألاء)
كرسى الاعتراف (ضيفة الحلقة cimaema)
مسابقة أكلة هنية تكفى 100.........هم هم
كرسى الاعتراف(ضيفة الحلقةرشرش القمر)
شات الاستغفار ....ادخلى ياصفصوفة
جدول اليكسا

اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مرمر الحرة
صفصوفة تستاهل بوسة
صفصوفة تستاهل بوسة

وسام : وسام العطاء
الساعة الآن :

اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Empty
مُساهمةموضوع: اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست   اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالسبت 08 أكتوبر 2011, 11:10 pm

]اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Qloob_com_66[/url]

عامليين أيه يا صفصوفات
[اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست 13005428731329[/url]

أنا من فترة مكتبتش في القسم الجميل

[اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست 13005433241283[/url][/size]

أولا الحياة الزوجية مش كلها حب في حب ولا س-ر-؟؟؟-؟؟؟ ولا س-ك-؟؟؟؟؟؟ وأنتم عارفيين بقي الكلمات وبس

لأ طبعا

فيه حاجات تانية... في حب وفيه جد وفيه تغيير وفيه تفكير وفيه قرب وفيه بٌعد وفيه حوار وفيه تفاهم

وفيه أني أهتم أنا بنفسي "لا اقصد الأنانية" لأ لأ لأ

أنا شايفاكم كل الأهتمام منصب علي جوزوا وبس

جوزوا وانا حرة فيه - جوزوا أزاي امتعهاللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Mood20

طب سؤال أنت فيين؟؟؟ أزاي جوزك يكون معاك ويخليك عايشة متهنية

لو جوزك سابك في لحظة "ربنا يبعد عنكم الشر بفضله يا رب" هتعملي أيه؟؟؟ فيه اللي بتنتحر

عااااااااااااااااااا

انا جاية أهدي النفوساللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Mood9 اوعي تموتي نفسك " أنا عايزة دم اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست 13005432201379أنا قلتلكم أنا بهدي النفوساللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Mood4اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Mood0

وتفضلي تعملي الليل الليل يا ميمونة وهو يفرح عشان أمة لا اله الإ الله مهتمة به وطلب الرضا يرضي

زعلانيين مني ومن كلامي شوفي المحتارة والفضفضة- شوفي كم الستات اللي خايفة من الحركة اللي جاية من جوزها

أنا لا أقصد الأ ترضي الله في زوجك " أنا أقصد الأهتمام المعقول " كما في الحديث الكريم" لا ضرر ولا ضرار"

سؤالي أنت فين يا فتوكة من الحياة ومن قربك لربنا ومن أهتماماتك؟؟؟ هل جوزك افتكر مرة يعمل حاجة عشان تثيرك وتريحك؟؟؟

هل جوزك افتكر مرة أنه يغير من نفسه عشان خاطرك وعشان راحتك؟؟؟ هل فكرتي مرة تقوليله حبيبي أنا بحب الطقم دي عليك ممكن تلبسه لما نكون سوا؟؟؟

يا رجالة ياللي بتتدخلوا القسم هنا
اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست 13005429141835

أكيد مبسوطيين عشان شايفين الستات مهمتة بيكم وأنتم محور الحياة بالنسبة ليهم

والستات في قاموسكم مش موجودين زي ما انت في حياة مراتاتكم " جزاهم الله كل الخير الفتوكات اللي بتحاول تفيد وتستفيد وتكتب موضوع تساعد به أخت في الله"

وأنتم بتتفرجوا عليهم وبتشوفوا قد ايه الستات بيولعوا في نفسهم ويحرقوا نفسهم زي الشموع عشان خاطركم وأنهم متشحطاطيين يمين وشمال يا عيني وطبعا أنتم حاسيين أنكم ملوك وأحنا بالنسبة ليكم *****
عزيزي الرجل للحظة هل سألت نفسك مرة:
أنت أمتي أهتميت بنظافتك الشخصية كما أوصي الرسول عشان زوجتك؟؟

أنت أمتي اشتريت طقم جديد ومثير وتحفة عشان يلفت نظرها ويجدد حياتكم؟؟؟

أمتي أخدت أجازة عشان تقرب منها؟ أمتي عزمتها علي العشي؟؟؟

زوجتك قاعدة في البيت أو بتشتغل ليه متأكد أن مفيش في الحياة مغريات ممكن تاثر عليها وهي بتقاوم عشان خايف من ربنا قبلك وكمان بتحبك؟؟؟

وأنت قريب منها هل رائحة فمك جيدة ومثيرة لها؟؟؟ هل رائحة العطر الخاص بك مثيرة لها ولا لأ؟؟

أنت أمتي سمعتها وهي بتحكي بدون ما تقاطعها وتحسسها ان كلامها مالوش أدني أهميه؟؟؟

أخر مرة علي الأكل قلتلها تسلم ايدك وانت بتاكل حتي لو الأكل مش عاجبك لمجرد أنها وقفت عملته وتعبت وكانت عايزة تسعدك؟؟

أخر مرة قلتلها سيبي العيال وأنا اذاكر ليهم؟؟؟ اخر مرة مقلتش فيه شوفت ولادك يا هانم بيعملوا أيه؟؟؟

أخر مرة مشتمتش اهلها وبهدلتهم واهانتها؟؟ تفتكروا هو الستات بس اللي بيعملوا الليل الليل يا ميمونة عشان الرجالة ترضي؟؟!!!

عزيز الرجل

لحظة نظام من فضلك

اقبل ما تطلب حقوقك هل أنت أستوفيت الواجبات وعملت بما يرضي الله

يقول الله تبارك وتعالى: "وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِي عَلَيْهِنَّ بِالْمَعْرُوفِ".

وقال الرسول صلى الله عليه وسلم فيما رواه الإمام أحمد في مسنده: "إنما النساء شقائق الرجال".

قال النبي صلى الله عليه وسلم: "اتقوا الله في النساء، فإنهن عوانٍ عندكم، أخذتموهن بأمانة الله، واستحللتم فروجهن بكلمة الله، ولهن عليكم رزقهن وكسوتهن" رواه البخاري ومسلم.

شقائق معناها:أنها نظائر الرجال وأمثالهم في الأخلاق والطباع والأحكام & عوان: أسيرات

الزوجة لما تزوجتك كان نفسها تعفك وتبعدك عن الحرام فهل أنت كمان حاولت تبعدها عن الحرام وتساعدها انها تغض بصرها في البيت لو بتشوف التليفزيون او بره البيت لو بتخرج وتروح شغل؟؟؟؟

يا حضرة الزوج العزيز دلع زوجتك ودي بأنك تفهمها وتحبها كما هي وتساعدها كما تساعدك وتقف بجانبها كما تقف بجانبك

قبل ما تدلع سكرتيرتك وزميلاتك وتسمعها وتتناقش معاها وتروح بيتك وتقول لمراتك اما زميلتي في الشغل دماغها يوزن بلد شوف أنت زوجتك دماغها عبقري لانه لو مكنش كده مكنتش اتزوجتها من الأساس

قبل ما تمشي ترش الضحك علي عباد ربنا وعلي الستات خصوصا- أبتسمتك في وجه أخيك صدقة ابتسمي الصبح لزوجتك

زميلتك في الشغل بتكون عملة كارثة وخطأ قاتل في الشغل ومع ذلك بتكلمها بهدؤ وتفهمها الصح والغلط يا معلم يا معلم يا معلم اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Mood10أما مراتك طخ يمين شمال هوبا النور قطعاللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست Mood21 ليه يا راجل

قبل ما تدلع الغربان اللي بره دلع الحمامة الرقيقة اللي جوه في البيت يا رجل
[b]اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست 180477rmt2efjwyl[/b]
أنا تعبت في الموضوع

بحبكم في الله
ام عمر وعلى
شيف الصفصوفات
ام عمر وعلى

وسام : شيف الصفصوفات
الساعة الآن :
المزاج : بشد فى شعرى من ولادى

مُساهمةموضوع: رد: اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست   اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالجمعة 14 أكتوبر 2011, 5:28 pm

تسلمى يامرمر على موضوعك الرائع
مرمر الحرة
صفصوفة تستاهل بوسة
صفصوفة تستاهل بوسة

وسام : وسام العطاء
الساعة الآن :

مُساهمةموضوع: رد: اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست   اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالإثنين 24 أكتوبر 2011, 1:46 am

اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست 100978_1225901807
miss you
صفصوفة شعلة نشاط
صفصوفة شعلة نشاط
miss you

وسام : مراسلة الصفصوفات
الساعة الآن :
المزاج : المود تمامووووووز بالعسل واللوووز

مُساهمةموضوع: رد: اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست   اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالإثنين 24 أكتوبر 2011, 4:41 pm

هههههههههه موضوع جاااامد

خاصة اخر جملة يامرمر ههههههه

بس اللي جوا دي حمامة وعصفورة كمان ههههه

تسلمي ياسكرة
ام الاء وعلي
صفصوفة تستاهل بوسة
صفصوفة تستاهل بوسة
ام الاء وعلي

وسام : وسام الحضور المميز
الساعة الآن :
المزاج : الحمدلله علي كل حال

مُساهمةموضوع: رد: اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست   اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست I_icon_minitimeالإثنين 24 أكتوبر 2011, 5:27 pm

تسلمي يامرموره 
رائع

اللى يقولى دلع مراتك هقوله انا الراجل وهى الست
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كل انواع الرجيمات اللى تخطر على بالك واختارى اللى يناسبك
» اخر نكت عن الراجل ابو جلابية
» ايوة انا رايحة لحبيبى مش هستنه حد يقولى استنى
» زنود الست ادخلوااااا شوفوا
» اللى عيد زوجها قرب تدخل بسرعة