مرحبا بكى زائرة وان شاء الله لما تتابعى موضوعاتنا هتسجلى معانا عشان تنضمى لأسرتنا
مرحبا بكى زائرة وان شاء الله لما تتابعى موضوعاتنا هتسجلى معانا عشان تنضمى لأسرتنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
أعوذ بكلمات الله التامات من شر ما خلق
اللهم بلغنا رمضان وأنت راض عنا غير غضبان
المواضيع الأخيرة
» كل سنة وانتى طيبة يا عجرودة
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أغسطس 2013, 4:29 am من طرف الصفا والمروة

» بدأتوا توضيبات العيد يا صفصوفاات؟
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 06 أغسطس 2013, 8:42 pm من طرف الصفا والمروة

» غدا هو ٢٩ رمضان بالسعودية
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 06 أغسطس 2013, 8:38 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٧
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس 18 يوليو 2013, 3:55 am من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٦
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس 18 يوليو 2013, 3:52 am من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٥
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:51 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٤
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:50 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة ٣
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:46 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة التانية
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:45 pm من طرف الصفا والمروة

» أهل الجنة الحلقة الاولى
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 11:43 pm من طرف الصفا والمروة

» قوالب الكنافة بالمكسرات لمنال العالم
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 5:32 pm من طرف بحبكم أوى

» فيديو يشرح كيفية تعويد الطفل على التواليت
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 5:32 pm من طرف بحبكم أوى

» 30 اكلة لأيام رمضان..متجدد
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 14 يوليو 2013, 5:30 pm من طرف بحبكم أوى

» طريقه عمل مزيل عرق
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 13 يوليو 2013, 5:21 pm من طرف اللى جاى أحلى

» سمبوسك البطاطس الحارة يم يم يم
نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 13 يوليو 2013, 5:53 am من طرف حبيبة أبوها

المواضيع الأكثر نشاطاً
شات الامهات المطحونات
شات الحب فى الله ... يرحب بيكم
شات الامهات المطحونات والمفروسات الجزء التاني وعقبال المليون
حملة الجنة أقصى ما أتمنى (حفظ جزء عم)
بورتو الحوامل
كرسى الاعتراف (ضيفة الحلقة أم ألاء)
كرسى الاعتراف (ضيفة الحلقة cimaema)
مسابقة أكلة هنية تكفى 100.........هم هم
كرسى الاعتراف(ضيفة الحلقةرشرش القمر)
شات الاستغفار ....ادخلى ياصفصوفة
جدول اليكسا

نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟

أم عتريس
miss you
مرمر الحرة
لولوحبيبتى
الصفا والمروة
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
الصفا والمروة
المديرة العامة
الصفا والمروة

الساعة الآن :
المزاج : بدعى ربنا يهدى لى أولادى ويحفظ لى زوجى

نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 18 ديسمبر 2011, 10:51 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ازيكم يا صفصوفات

اظن العنوان واضح وصريح

كل واحدة

تدخل

تفتح قلبها

وتعتبر ان محدش هيقرأ كلامها

ههههههههه

وتقول اللى نفسها تقوله لشخص معين

https://safawamarwa.yoo7.com

كاتب الموضوعرسالة
Magy Pink
صفصوفة جديدة معانا
صفصوفة جديدة معانا
Magy Pink

الساعة الآن :
المزاج : مبسووووووووووووطه طول منا معاكو

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 14 سبتمبر 2012, 11:47 pm

مرمر الحرة كتب:
انا مخنوقة جداااااااااااااااااااااااااااا

والله معرفش من ايه من غير سبب

ربنا يعدى الايام دى على خير

الف سلامه عليكي ياحبيبتي :) قولي لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين وباذن الله ربنا يفرج همك ويفك كربك ويصلح حالك وحال لمسلمين اجمعين يارب اللهم امين
Magy Pink
صفصوفة جديدة معانا
صفصوفة جديدة معانا
Magy Pink

الساعة الآن :
المزاج : مبسووووووووووووطه طول منا معاكو

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 14 سبتمبر 2012, 11:51 pm

اممممممم انا بقي اقول انا حاسه بايه ونفسي في ايه اللحظه دي طيب اولا انا فرحانه طبعا اني معاكو وانضميت ليكو احتفال ونفسي اقول يارب الف حمد وشكر ليك علي كل حاجه في حياتي كل اللي انا في بفضلك انت بس يارب الف حمد وشكر ليك وعايزه كمان اقول يارب اهديني واحسن خاتمتي يارب ويارب لو وجود اطفال في حياتي هيسعدني انا وزوجي اكتر ويقربنا من بعض يارب ارزقنا الذريه الصالحه اللي تنشأ علي طاعتك يارب العالمين ولو كانت مفيهاش خير لينا يارب اهدي امي وخليها تبطل زن عليا في الموضوع ده وبس
ام الاء وعلي
صفصوفة تستاهل بوسة
صفصوفة تستاهل بوسة
ام الاء وعلي

وسام : وسام الحضور المميز
الساعة الآن :
المزاج : الحمدلله علي كل حال

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 2:38 pm

ازيكو اخباركم ايه اااااااه بقالي كام يوم في تعب لف بقي علي المحلات وهدوم المدارس والافلام دي تعبت جدا والنهارده بقي اول يوم في المدرسه والست الاء كان اول يوم لها في سنه اولي منمتش طول الليل خايفه النهار يطلع ومترحش المدرسه صحتها بقي الصبح لبستها وجهزتها علشان المدرسه وودتها وقابلتني واحده اعوذبالله عليها وعلي عنيها الحسوده اول ماشفتها عرفت اني هتحصلي مشكله وديت الاء وجيت من المدرسه وشويه والاء جت وغيرت وبتفتح التلاجه تشرب وقعت التلاجه عليها بس الحمدلله لحقتها والله مااعرف حصل ازاي بس الحمدلله جت سليمه بس برده انا فرحانه باول يوم ده كانت عسل ماشاء الله
عملتو ايه بقي النهارده؟
ام عمر وعلى
شيف الصفصوفات
ام عمر وعلى

وسام : شيف الصفصوفات
الساعة الآن :
المزاج : بشد فى شعرى من ولادى

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 7:38 pm

انا فى اللحظه دى احب اقول لعمر وعلى ادخلوا ناموا ريحونى شويه خلاص معدتش قادره خالص طول اليوم بس ياولا واسكت اعمل الواجب خلاص
ام عمر وعلى
شيف الصفصوفات
ام عمر وعلى

الساعة الآن :

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 7:44 pm

Magy Pink كتب:
اممممممم انا بقي اقول انا حاسه بايه ونفسي في ايه اللحظه دي طيب اولا انا فرحانه طبعا اني معاكو وانضميت ليكو نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 3489905727 ونفسي اقول يارب الف حمد وشكر ليك علي كل حاجه في حياتي كل اللي انا في بفضلك انت بس يارب الف حمد وشكر ليك وعايزه كمان اقول يارب اهديني واحسن خاتمتي يارب ويارب لو وجود اطفال في حياتي هيسعدني انا وزوجي اكتر ويقربنا من بعض يارب ارزقنا الذريه الصالحه اللي تنشأ علي طاعتك يارب العالمين ولو كانت مفيهاش خير لينا يارب اهدي امي وخليها تبطل زن عليا في الموضوع ده وبس

واحنا كمان مبسوطين انك معانا ياايمان وربنا يفرح قلبك ويرزقك بالذريه الصالحه عاجلا ليس اجلا ويكون وشنا عليكى كويس وان شاء الله هيفرح قلبك مامتك بولادك ويلعبوا حوليها
ام عمر وعلى
شيف الصفصوفات
ام عمر وعلى

الساعة الآن :

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 7:48 pm

ام الاء وعلي كتب:
ازيكو اخباركم ايه اااااااه بقالي كام يوم في تعب لف بقي علي المحلات وهدوم المدارس والافلام دي تعبت جدا والنهارده بقي اول يوم في المدرسه والست الاء كان اول يوم لها في سنه اولي منمتش طول الليل خايفه النهار يطلع ومترحش المدرسه صحتها بقي الصبح لبستها وجهزتها علشان المدرسه وودتها وقابلتني واحده اعوذبالله عليها وعلي عنيها الحسوده اول ماشفتها عرفت اني هتحصلي مشكله وديت الاء وجيت من المدرسه وشويه والاء جت وغيرت وبتفتح التلاجه تشرب وقعت التلاجه عليها بس الحمدلله لحقتها والله مااعرف حصل ازاي بس الحمدلله جت سليمه بس برده انا فرحانه باول يوم ده كانت عسل ماشاء الله
عملتو ايه بقي النهارده؟

ربنا يكون فى عونك يافوفو

وحشتنى قوى ياوختى ووحشنى الرغى معاكى

وكل سنه وانتى طيبه وربنا يجعلها سنه سعيده على اولادنا جميعا

وانا شفت صوره الاء باليونيفورم شربات زى امها ههههه ربنا يباركلك فيهم يافوفو وعقبال ما تشفيهم فى الجامعه

وربنا يبعد عنكم عيون الناس والحمد لله جت بسيطه

احنا بدانا الحضانه من اسبوعين مقلقيش ياوختى على الويل اللى بشوفه منهم عشان الواجب ربنا يعينا جميعا
صفصوفة جديدة
صفصوفة خدت علينا
صفصوفة خدت علينا
صفصوفة جديدة

الساعة الآن :
المزاج : اللهم لك الحمد والشكر

مُساهمةموضوع: رد: نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟   نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 17 سبتمبر 2012, 2:16 am

كل سنة وانتوا طيبين

بمناسبة المداااااااارس يا قمرات

نفسك تقولى ايه فى اللحظة دى ولمييييييين؟؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» * احلى خلطة توابل...اعمليها بنفسك ولا تقولى فاين فودز ولا ايزى كوك!!ا
» لا تقولى بيتزا هت000هى بيتزا ام عمر وعلى بسسسسسسسسسسس
» اعرف نفسك من خط يدك
» اعرف نفسك من حجم يدك
» اعرفى نفسك